Vaison-La-Romaine - Kobern Gondorf - naar huis

15 oktober 2023 - Kobern-Gondorf, Duitsland

Laatste etappe’s, tussenstop in Chatillon sur Charlonne met natuurlijk Middeleeuws centrum en op zaterdagmorgen eerst nog markt bezocht.

IMG_5402IMG_5403IMG_5404IMG_5407IMG_5408

Van hieruit naar Dambach la Ville en op zondag door naar Kobern Gondorf waar we ook de eerste nacht waren. We kwamen dus weer langs een aantal plaatsen waar we ook de eerste week zijn geweest, toen erg warm, nu is hier de herfst ook begonnen en dus fris met 12 gr, verwachten we thuis ook weer. Thuis is waar we morgen, maandag naar toe gaan, wel weer zin in en we starten dan de voorbereidingen voor de lange reis naar Marokko.

Zaterdag 6 januari gaan we met de boot naar Marokko, rond 28/29 december eerst de 2500 km naar Zuid Spanje. Maar nu sluiten we de route Elzas en Jura en de Route  Napoleon af, veel gezien en gedaan, precies in 6 weken.

Al deze verslagen voor ons een mooie naslag want de laatste dag weet je al niet maar wat je de eerste week allemaal meemaakte.