Back home

25 juni 2014 - Anaheim, California, Verenigde Staten

Van Morro naar Los Angeles, via Hyw 101 en Hyw 5. Wat een drukte en wat een stad, het zijn eigenlijk allemaal losse steden aan elkaar geplakt. Ons doel was Anaheim, daar hebben we een camping vlak bij de aflever plaats van onze camper. Laat Anaheim nou een paar k.m. van Disneyland af liggen, dus we hadden vanavond vuurwerk van het park, en echt een enorm vuurwerk. Is dat nou een mooie afsluiting van 4 prachtige weken USA of niet? Vonden wij in ieder geval wel.

California komt weer op ons lijstje te staan, over niet al te lange tijd, dan alleen Californië, en dan huren we een auto. Wat wij nu gedaan hebben, 3700 mijl (= bijna 6000 km) in 4 weken is achteraf wat veel geweest, het zou mooier geweest zijn om soms langer ergens te blijven. Volgende keer dus.

We hebben de camper weer ingeleverd bij Moturis, en werden met de shuttle naar de luchthaven gebracht. We vlogen om 14.00 uur lokale tijd weer naar Amsterdam, de klok 9 uur vooruit zetten en om 09.15 uur NL tijd landen we in Amsterdam. Een hele ervaring rijker en voor ons gevoel een van de mooiste vakanties ooit.