Naam:
Foto’s:
1173
Video’s:

Over ons

Wij zijn Dieny en Pieter Koers, sinds 2020 gepensioneerd, maar reislustig en jong van geest.Sinds 2019 hebben we de caravan ingeruild voor een camper en trekken dus voornamelijk door Nederland en Europa of zoeken een hotelletje, maar we maken ook graag 'grote' reizen. Naast Canada en Amerika hebben we 2 keer Zuid Afrika  bezocht, altijd met een camper en ook een rondreis met een groep door China gemaakt.

Over onze reis

Marokko 2024: we vertrekken na Kerst 2023 via Duitsland, Frankrijk en Spanje naar Algeciras. Hier verzamelen we, 11 personen met 6 campers en 5 honden, om 6 januari de oversteek naar Marokko te maken. We zullen daar een rondreis maken van zo’n 50 dagen en 5000 km. We gaan met reisgenoten die we al wel ontmoet hebben maar nog niet lang kennen, we gaan het meemaken hoe leuk we dat vinden.
onze overige grote reizen:

Frankrijk: 2023

Marokko: 2024

Bezochte landen

Wij hebben 31 landen (13%) bezocht:

België, Bosnië en Herzegovina, Canada, China, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Ierland, Italië, Kroatië, Luxemburg, Marokko, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Servië, Slovenië, Spanje, Swaziland, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.