Reacties
Reacties 1 - 27 van 27
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Anne | Wauw, wat een belevenissen toch!!!! Straks een hele… | 26 jun. '14 |
| Janny | Weer mooie foto, en ook van ons een goede reis terug. | 25 jun. '14 |
| Mart | Wat een prachtige belevenissen een goede reis terug!! | 25 jun. '14 |
| Janny | Dieny wat een mooie foto ! (Model) | 21 jun. '14 |
| Alie en Mart | Wat een beauty's weer! | 21 jun. '14 |
| Gerard | Van harte gefeliciteerd met jullie 38 ste trouwdag.… | 18 jun. '14 |
| Dieny en Pieter Koers | Hey Mart, jullie zullen het hier hier ook fantastisch… | 16 jun. '14 |
| Mart | Mooie verhalen en het houdt nog lang niet op,ik geniet… | 16 jun. '14 |
| Janny | Mooie foto's en lees dat jullie genieten. dames… | 14 jun. '14 |
| Dieny en Pieter Koers | We zijn nog twee weken onderweg, dus mocht er een… | 14 jun. '14 |
| Janna en Rien | Prachtige foto's en een leuk verslag. Roept voor… | 14 jun. '14 |
| Anne | Prachtig verhaal en dito foto's!!!! Wel jammer… | 14 jun. '14 |
| Noor | Duo penotti!;-) | 10 jun. '14 |
| Noor | Wauw! Lijkt haast niet echt te kunnen zijn! | 10 jun. '14 |
| Noor | Wat mooi mooi mooi! Echt onvoorstelbaar! Mooi vertelt… | 8 jun. '14 |
| Mart | Ziet er allemaal spectaculair uit,ga verder met genieten!! | 8 jun. '14 |
| Janna en Rien | Hoi luitjes, jullie maken een geweldige reis. Mooie… | 7 jun. '14 |
| Anne | Wat een mooi reisverslag en dat is nog maar van de… | 5 jun. '14 |
| Alie en Mart | Fijn dat jullie na een lange reis goed zijn aangekomen!… | 30 mei '14 |
| Noor | Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad! Nu kan… | 30 mei '14 |
| Mart | Het is nu zover,heel veel plezier met z'n drieën.… | 29 mei '14 |
| Noor | Nu is het dan bijna zover!!! Geweldig! Wij genieten… | 27 mei '14 |
| Anne | Hey lievies, Denk dat we jullie wel een beetje gaan… | 25 mei '14 |
| Dieny en Pieter Koers | we gaan precies 4 weken naar Amerika, rondreis met… | 24 mei '14 |
| Jolanda van der Schans | Wordt spannend dus. Hoe lang gaan jullie weg? Maandje… | 24 mei '14 |
| Anne | Hoi lievies, Wat supersnel gaat het nu! Nog even en… | 28 apr. '14 |
| Reislogger | Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier… | 1 jan. '14 |

- Anne: Wauw, wat een belevenissen…
- Janny: Weer mooie foto, en ook van…
- Mart: Wat een prachtige belevenissen…
- Janny: Dieny wat een mooie foto…
- Alie en Mart: Wat een beauty's weer!
Alle reacties »